افتتاح و بهره برداری از ۵۳ طرح گازرسانی در دلفان

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: 53 طرح گازرسانی در دلفان به افتتاح و بهره برداری رسید .

به گزارش قاب خبر: کرم گودرزی تصریح کرد: از این تعداد ، ۲۸ روستا و ۲۵ واحد تولیدی، صنعتی، وکشاورزی شهرستان دلفان با اعتباری بیش از ۲۳۰ میلیارد ریال و در مدت زمان ۵ ماه به اتمام رسید و بیش از ۱۱۰۰ خانوار نیز از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

وی ادامه داد: در راستای عدالت محوری ،ایجاد رفاه و کمک به مهاجرت معکوس و در راستای توازن در ضریب نفوذ گازرسانی در سطح استان از سال گذشته تحول خاصی در گازرسانی به شهرستان دلفان صورت پذیرفت.

گودرزی عنوان کرد: با توجه به اینکه شهرستان دلفان در سالهای اخیر نسبت به وسعت، پراکندگی روستاها و تعداد آنها از ضریب نفوذ گازرسانی کمتری نسبت به سایر نقاط استان برخوردار بود، توانستیم با تعریف پروژه های گازرسانی در محورهای مختلف مقدار قابل توجهی از ضریب نفوذ گازرسانی را بهبود بخشیم

مدیرعامل شرکت گاز لرستان اظهار کرد: ضریب نفوذ گازرسانی شهرستان دلفان در ابتدای سال ۹۹ ، ۷۳ درصد بود که با رشد ۲۲ درصدی هم اکنون به ۹۵ درصد رسیده که این افزایش در راستای ایجاد زیر ساخت و رفع محرومیت زدایی از منطقه ای بوده که یکی از نقاط سردسیر کشور است.

وی بیان کرد: شهرستان دلفان هم اکنون دارای ۳۴۲ روستای بهرمند از گاز است ودر حال حاضر گازرسانی به ۲۸ روستای دیگر آن در حال انجام است که با تلاش و پیگیری مجموعه شرکت گاز در آینده نزدیک به بهره برداری خواهند رسید.

فرهاد زیویار، استاندار لرستان ضریب نفوذ گازرسانی روستایی استان را مطلوب عنوان کرد و گفت : توجه به تمامی نقاط استان در راستای گازرسانی و ایجاد رفاه برای مردم از ماموریت های خوب شرکت گاز بوده که می بایست ادامه پیدا کند.