اعلام مسیرهای راهپیمایی روز قدس

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان مسیرهای راهپیمایی روز قدس در ۱۱ شهر این استان را اعلام کرد.

به گزارش قاب خبر: حجت‌الاسلام والمسلمین سید لطف‌الله حیات‌الغیب در این رابطه اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس در خرم‌آباد ساعت ۱۱ از میدان شهدا آغاز می‌شود، در پل شهدا، سه راه اسدآبادی، خیابان انقلاب و مصلای الغدیر ادامه می‌یابد و سخنران این مراسم سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین خواهد بود.

وی ادامه داد: راهپیمایی روز قدس در بروجرد نیز از ساعت ۱۱ در مسیر میدان یادبود، میدان بهشت، بلوار بهشت و مصلای نماز جمعه انجام می‌شود، همچنین این مراسم در دورود ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه در مسیر میدان امام حسین(ع) میدان آزادگان، بلوار معلم و مصلای نماز جمعه خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس در ازنا از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه آغاز می‌شود و مسیر راهپیمایی از میدان شهید صادقی، خیابان امام(ره) به سمت مصلا است همچنین شهروندان الیگودرزی همین ساعت در مسیر میدان آزادی، خیابان ولیعصر(عج) و میدان امام(ره) به سمت مصلا حرکت می‌کنند.

حجت الاسلام حیات الغیب تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس در کوهدشت ساعت ۱۱ در مسیر مسجد صاحب الزمان(عج)، میدان شهدا، میدان امام (ره) خواهد بود و در پلدختر از میدان شهید بهشتی، خیابان هفتم تیر، خیابان امام(ره) و مسجد امیرالمومنین انجام می‌شود.

وی افزود: این مراسم در سلسله و نورآباد از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه آغاز می‌شود و به ترتیب از خیابان امام (ره) و مصلا در سلسله و سه راه ولیعصر در نورآباد برگزار خواهد شد.

حیات‌الغیب با اشاره به اینکه این مراسم در رومشکان از ساعت ۱۲ آغاز می‌شود و از مسجد امیرالمومنین به سمت مصلی خواهد بود گفت: تمامی سخنرانان در شهرستان‌های استان امامان جمعه خواهند بود.