اجرای سنگ فرش گذر شهید صالحی محله درب باباطاهر

اختصاصی قاب خبر: درب باباطاهر یکی از محله‌های قدیمی در مرکز شهر خرم‌آباد است. این محله در ضلع غربی قلعه فلک الافلاک واقع شده و دلیل نامگذاری آن وجود مقبره منسوب به باباطاهر در این محله است.

به گزارش اختصاصی قاب خبر: این محله دارای بافت قدیمی و فرسوده زیادی است. اما با همت شهرداری خرم آباد و سازمان عمران و بازآفرینی شهری، در راستای ارتقا و توسعه زیرساخت های شهری در این محله اقداماتی در دست اجرا می باشد.

یکی از این پروژه ها اجرای سنگ فرش گذر شهید صالحی در محله درب باباطاهر است که توسط شرکت حافظان زمین افلاک در دست اجرا می باشد.

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری اظهار کرد: این گذر و محله از قدیمی ترین محلات شهر خرم آباد است که لازم بود تا اقداماتی در جهت زیباسازی و عمران شهری صورت گیرد. در این راستا اجرای سنگ فرش این گذر در دستور کار قرار گرفت.

رضا خدامرادی بیان کرد: اجرا این پروژه‏‎‌‎ها در راستای رونق بخشی و احیا بافت قدیم شهر خرم آباد است که سایر پروژه‎های این بخش نیز بر حسب اولویت اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت حافظان زمین افلاک اظهار کرد:  سنگ فرش گذر شهید صالحی محله درب باباطاهر در دست اجرا می باشد.

حافظی تصریح کرد: این گذر در ابتدا خاکی و دارای مشکلات زیادی بود که با خاکبرداری، کندن ، شفته ریزی و… محیط برای سننگ فرش آماده سازی شده است.

وی افزود: در حال حاضر سنگ فرش این گذر آغاز شده است و به زودی به اتمام می رسد.