ابلاغ ۲۶۰ میلیارد تومان مصوبات سفر رئیس جمهور برای الیگودرز

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان در خصوص این شهرستان توسط معاون اول آیت الله رئیسی ابلاغ شد.

به گزارش قاب خبر: محمد خدابخشی تصریح کرد: ۲۶۰ میلیارد تومان مصوبات سفر رئیس جمهور برای الیگودرز بوده است.

وی ادامه داد: از این مبلغ؛ ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۱۵ کیلومتر از خط دوم محور الیگودرز – داران توسط سازمان برنامه و بودجه تا خرداد ۱۴۰۲ و ۳۰ میلیارد تومان برای تامین قیر توسط وزارت راه و شهرسازی در سال ۱۴۰۰ اختصاص یافته است.

خدابخشی گفت: همچنین ۹۰ میلیارد تومان برای تکمیل هفت کیلومتر از محور الیگودرز – مسجد سلیمان تا خرداد ۱۴۰۲، مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای تامین قیر توسط وزارت راه و شهرسازی در سال ۱۴۰۰ و مطالعه و برنامه ریزی احداث تونل۲ کیلومتری در گردنه گله بادوش توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ از دیگر مصوبات ابلاغی است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اختصاص ۱۵ میلیارد تومان برای احداث پل پندکی در مجاورت مسیر جاده الیگودرز – مسجد سلیمان توسط سازمان برنامه و بودجه کشور و تسریع در بررسی مجوز ماده ۲۳ احداث جاده سپیددشت، مرگ سر، چال امامزاده داود و شول آباد توسط این سازمان نیز از دیگر مصوبات سفر رئیس جمهور است.

وی اظهار کرد: تشکیل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در شهرستان الیگودرز توسط وزارت راه و شهرسازی ابلاغ شده است و اختصاص مبلغ ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل تقاطع غیرهمسطح شول آباد نیز ابلاغ شده است.