آی نور چگونه به قتل رسید

دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز گفت: پس از گذشت ۱۰ روز از مفقود شدن این کودک و ۴ روز پس از پیدا شدن جسد، زن همسایه به قتل آی نور اعتراف کرد.

به گزارش قاب خبر: جعفر گودرزی بیان کرد: متهم اقرار کرده که پس از خفه کردن این کودک گوشواره‌های او را ربوده و او را در انبار کاه پنهان کرده و پس از ۲ روز جسد را در چاه فاضلاب انداخته است.

دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز با اشاره به اینکه در همان ساعات اولیه منتشر شدن خبر مفقودی این کودک در فضای مجازی، ابتدا قاضی کشیک و سپس بنده در محل حضور پیدا کرده و با خانواده و نزدیکان این کودک صحبت کردم افزود: به دنبال پیدا شدن جسد این کودک در چاه فاضلاب همسایه ۴ نفر از اعضای این خانواده شامل ۲ زن و ۲ مرد برای انجام تحقیقات تکمیلی دستگیر شدند.

جعفر گودرزی ادامه داد پس از انجام بازجویی‌های فنی و تخصصی زن میانسال همسایه به قتل «آی‌نور» اعتراف کرد که پس از ثبت این اعترافات متهمه با صدور قرار بازداشت موقت تحویل زندان شد و تحقیقات تکمیلی به منظور بررسی علل و انگیزه قاتل از این اقدام هنوز در دست بررسی است.

وی گفت: یکی دیگر از اعضای این خانواده که احتمال می‌رود شاهد این قتل بوده باشد برای بازجویی فراخوانده شده که اظهارات این فرد می‌تواند در روند پرونده اثرگذار باشد.

دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز در پایان گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده صحنه قتل فردا با حضور قاتل و خانواده مقتول بازسازی می‌شود و پس از تطابق اظهارات قاتل با جزییات صحنه قتل اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.