آمادگی شرکت آبفا برای ارائه تسهیلات به دستگاه های اجرایی

قاب خبر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از آمادگی این شرکت برای ارائه تسهیلات به دستگاه های اجرایی، در خصوص پرداخت بدهی های این دستگاه ها خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: یاسر اکبریان با اشاره به موضوع دریافت به موقع آب بها و خدمات دفع فاضلاب، بیان کرد: بایستی این موضوع در اولویت های اصلی مشترکین شرکت قرار بگیرد.
اکبریان گفت: بایستی ضمن ارتباط و پیگیری نسبت به دستگاههای اجرایی که به شرکت آبفا بدهکار هستند، زمینه توجیه خدمات شرکت و تاثیر پرداخت به موقع آب بها برای این دستگاه ها تبیین شود.
وی افزود: انتظار داریم که قبل از اینکه مجبور شویم انشعابات دستگاه های اجرایی را قطع کنیم، نسبت به پرداخت مطالبات شرکت آبفا اقدام کنند.
اکبریان تصریح کرد: البته این آمادگی وجود دارد تا در پرداخت این بدهی ها تسهیلاتی برای دستگاه‌هایی که آب بها پرداخت کنند در نظر بگیریم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان تصریح کرد: موضوع سلامت آب، خط قرمز ما در ارائه خدمات به مردم است و بایستی در این حوزه نظارت کافی و لازم صورت بگیرد.
وی بر حضور به موقع نیروهای اتفاقات برای رفع حوادث اعلام شده و اجرای درست تعمیرات، بر اساس استانداردهای مهندسی شرکت تاکید کرد.
اکبریان عنوان کرد: اجرای درست این فرآیند، تاثیر بسزایی در رضایتمندی مردم و در نتیجه پرداخت آب بها خواهد داشت.