آغاز به کار اصلاح پیچ گردنه پای آستان کوهدشت

قاب خبر: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از آغاز به کار اصلاح پیچ گردنه پای آستان کوهدشت خبر داد.

به گزارش قاب خبر: احمدرضا دالوند بیان کرد:  پروژه اصلاح پیچ گردنه پای‌آستان به سمت طرهان که به‌دلیل کمبود اعتبار متوقف شده بود با تاکید استاندار ، عملیات اجرایی آن تا اواسط آذر مجدد آغاز خواهد شد.

وی این مسیر را حدود ۴/۵ کیلومتر عنوان کرد و افزود: کوتاه‌ترین مسیر انتخاب پیمانکار برای این پروژه برگزاری مناقصه محدود است که تا ۱۶ آذر پیمانکار جدید مشخص خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، گفت: قرار است تا زمان مشخص شدن پیمانکار جدید به‌منظور تسریع در کار تجهیزات و ماشین‌آلات دستگاه‌های اجرایی در این پروژه فعالیت کنند تا هر چه سریع‌تر و در کوتاه‌ترین زمان ممکن این مسیر اصلاح شود.

وی موضوع دیگر مورد تاکید استاندار در سفر به کوهدشت را بهسازی، تعریض و آسفالت جاده دسترسی کوهنانی به تنگ‌سیاب و منتهی به منطقه محروم وزکور عنوان کرد و گفت: این مسیر به دلیل فراوانی باغات، کشاورزی و مباحث کشاورزی بسیار حائز اهمیت است.

دالوند با اشاره به توافق استانداری با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، بیان کرد: قرار شد ۵ کیلومتر مسیر تعریض و زیرسازی و ۵ کیلومتر دیگر توسط راهداری استان آسفالت شود.

وی در ادامه با اشاره به بازدید میدانی از مسیر دسترسی وزکور افزود: مسیر دسترسی این منطقه حدود ۱۴ کیلومتر است که قرار شد راهداری استان ۴ کیلومتر بهسازی و تمام ۱۴ کیلومتر آن را آسفالت کند.