۱۴ هزار فقره مشاوره حضوری به مراجعین تامین اجتماعی لرستان
به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: منوچهر گودرزی بیان کرد: بیش از ۱۴ هزار فقره مشاوره حضوری در دی و بهمن و نیمه اول اسفند امسال در مراکز ارتباطات مردمی شعب و اداره کل استان انجام شده است .
وی ادامه داد : سامانه ارتباطی ۱۴۲۰ در سازمان تامین اجتماعی گسترده ترین و بزرگترین سامانه پاسخگویی به مردم است که ماهانه قریب به ۲ هزار درخواست مردمی در استان در این سامانه ثبت و توسط متولیان امر در این سازمان پاسخ داده می شود.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰