افزایش ضریب پایداری و اطمینان خطوط برقرسانی در پلدختر

قاب خبر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: پس از سیل ویرانگر سال ۹۸ فیدرهای ۲۲ بهمن و ۷ تیر  به صورت کامل تخریب شد که با نابودی کامل این دو فیدر مجبور به تامین برق شهرستان پلدختر از فیدرهای موقت و با استفاده از شبکه برق رسانی فرسوده و قدیمی بودیم.

به گزارش قاب خبر: مهران امیری تصریح کرد: متاسفانه تامین برق با شبکه فرسوده و قدیمی موجب شد که شاهد مشکلاتی از جمله خاموشی‌ و ضعف ولتاژ در این شهرستان باشیم.

وی ادامه داد:  دو فیدر جدید برقرسانی کشکان و کاوکولی به شهرستان پلدختر با اعتباری بالغ بر۱۰ میلیارد تومان احداث شد تا  پایداری و ضریب اطمینان شبکه برق این شهرستان افزایش یابد.

مدیریت توزیع برق شهرستان پلدختر اظهار کرد: با حمایت های مدیرعامل شرکت توانستیم با کار جهادی دو فیدر کشکان و کاوکولی را که با ۶ کیلومتر خط دو مدار و با استفاده از دکل های فلزی احداث شده است در سریع ترین زمان ممکن به مرحله بهره برداری برسانیم.

متش پور گفت: یکی از مشخصه‌های بارز این دو فیدر احداث یک و نیم کیلومتر کابل فاصله‌دار در نقاطی که حریم یا مشجر بودند، میباشد که این خود موجب افزایش ضریب اطمینان  شبکه می‌گردد.

وی افزود: انجام این پروژه علاوه بر اینکه موجب افزایش ضریب اطمینان و افزایش پایداری شبکه برق شهرستان پلدختر می‌شوند و بار پست فوق توزیع بابازدید را نیز کاهش می‌دهد.