لزوم ایجاد سازش در شکایات کارگری و کارفرمایی
به گزارش قاب خبر : علی جهانی اظهار کرد : نباید بگذاریم کارگران در این مورد معطل آراء و جلسات ما باشند و بایستی در سال آینده اولا تعداد جلسات مراجع حل اختلاف بیشتر شود ثانیا تلاش شود زمان رسیدگی به پرونده ها کاهش یابد .
وی با تاکید بر حل و فصل شکایات کارگری و کارفرمایی بصورت سازشی، ادامه داد: : همه کارشناسان در واحد مشاوره روابط کار می بایست در زمینه صلح و سازش بین کارگر و کارفرما و کاهش ورودی شکایات به مراجع حل اختلاف تلاش کنند.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰