لزوم ایجاد سازش در شکایات کارگری و کارفرمایی

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: روند رسیدگی به شکایات در این مراجع طولانی شده است.

به گزارش قاب خبر : علی جهانی اظهار کرد : نباید بگذاریم کارگران در این مورد معطل آراء و جلسات ما باشند و بایستی در سال آینده اولا تعداد جلسات مراجع حل اختلاف بیشتر شود ثانیا تلاش شود زمان رسیدگی به پرونده ها کاهش یابد .

وی با تاکید بر حل و فصل شکایات کارگری و کارفرمایی بصورت سازشی، ادامه داد: : همه کارشناسان در واحد مشاوره روابط کار می بایست در زمینه صلح و سازش بین کارگر و کارفرما و کاهش ورودی شکایات به مراجع حل اختلاف تلاش کنند.