رضایت مشتریان با تنوع خدمات و دسترسی آسان
به گزارش قاب خبر: مدیر مخابرات منطقه لرستان اظهار کرد: در شرایطی که ویروس کرونا مشکلات زیادی به وجود آورده است، ایجاد زیرساخت برای گسترش خدمات الکترونیکی و غیر حضوری و تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات مورد نظر بدون مراجعه یا کمترین مراجعه به مراکز مخابراتی، از وظایف مهم مخابرات است.
نبی الله شمسی فر ادامه داد: در شرایط کنونی استفاده از ابزارها و تکنولوژی های نوین، دسترسی آسان به خدمات، امنیت بالا، افزایش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان را به همراه دارد .
وی افزود : با گسترش کرونا و تغییر روشهای ارائه خدمات با رفتن به سمت خدمات غیرحضوری، شرکت مخابرات نیز در همین راستا اغلب سرویسهای مخابراتی را در زمینه فروش و پس از فروش به صورت غیر حضوری ارائه داد .
شمسی فر یادآور شد: مراکز مخابراتی نقش بسزایی در تکریم ارباب رجوع با تسهیل زمان و مکانِ خدمات دهی به مشتریان و مراجعین ایفا می کند، که رویکرد مخابرات هم ارائه خدمات به صورت کمی و کیفی است و این مراکز در کمیت و کیفیت خدمات رسانی تاثیر بسزایی خواهند داشت.
گفتنی است در ادامه این جلسه شاهرخ مخملکوهی و حسین ولی الهی بعنوان سرپرست جدید مخابرات ناحیه یک و ناحیه دو شهرستان خرم آباد معرفی شدند و از زحمات حسین اسلامیه ، سیامک حسینی و غلامرضا امان نژاد تقدیر و لوح سپاس به ایشان اهدا گردید و به افتخار بازنشستگی نائل شدند.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰