آزادگان وارثان اصلی انقلاب و نظام هستند

استاندار لرستان از آزادگان شاغل و بازنشسته حوزه وزارت کشور در استان لرستان تجلیل کرد و گفت:آزادگان وارثان اصلی انقلاب و نظام هستند.

به گزارش قاب خبر، استاندار لرستان در جلسه دیدار با ۳۵ نفر از آزادگان سرافراز شاغل و بازنشسته حوزه وزارت کشور در استان لرستان،آزادگان را وارثان اصلی انقلاب و نظام نامید و گفت: آزادگان وارثان اصلی انقلاب و نظام هستند و با صبر و مقاومتی که داشتند انقلاب اسلامی را تا به امروز رسانده اند.

ابوطالب شفقت گفت: امروز به پاس گرامیداشت ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی نشستی صمیمی با این عزیزان داشتیم تا تشکری از خدمات آنان هم در وزارت کشور و هم در دوران آزادگی داشته باشیم.

استاندار لرستان افزود: به منظور قدردانی از این عزیزان و خانواده آنها جلسه‌ای داشتیم و در این جلسه نکات و تذکراتی توسط آزادگان ارائه شد که بعضاً در مورد اشتغال و به کارگیری فرزندان آنان بود که نکته درستی است .

وی تصریح کرد: ما باید به همه ادارات و نهادهای دولتی اعلام کنیم که فرزندان ایثارگران جانبازان و آزادگان در شرایط مساوی هم در به کارگیری و هم در مسئولیت دهی اولویت دارند و البته توانمندی و داشتن شرایط لازم برای پذیرش مسئولیت نکته مهمی است و امیدوارم همه مسئولین ادارات به این امر توجه داشته باشند.