اولین رویداد ریورس پیچ صنایع غذایی در لرستان برگزار می شود

جلسه هماهنگی رویداد ریورس پیچ صنایع غذایی استان لرستان با حضور معاونت صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی لرستان ، مدیران عامل کارخانجات صنایع غذایی و فن بازار منطقه ای لرستان برگزار شد

به گزارش قاب خبر: معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی با بیان ضرورت توسعه فناوری در واحدهای صنعتی ، بخش تحقیق و توسعه را  ارگانی لازم و حیاتی برای تمام سازمانهایی دانست که قصد حضور فعال در بازارهای داخلی و خارجی را دارند .

فرشاد کوشکی ادامه داد: جهت رقابت در سطح داخلی و بین المللی  بایستی به سمت بومی سازی، توسعه و ارتقای دانش فنی در واحدهای صنعتی پیش برویم.

وی با اشاره به ضرورت ارتقای کیفیت و تنوع محصول و رقابت پذیری در سطح واحدهای تولیدی، تنها مسیر این توسعه را از طریق بیان نیازهای فناورانه واحدها به جامعه علمی و دانشگاهی و ارتباط مستقیم صنعت و فناوری از طریق برگزاری رویدادهای تقاضا محور همچون ریورس پیچ عنوان کرد.

 کوشکی  در جمع مدیران عامل کارخانجات صنایع غذایی همچون صنایع غذایی سویدا ، کارخانجات زرین ظفر خرم آباد ، کارخانه قند مائده افلاک و شیر پگاه لرستان سخن می گفت؛ از برگزاری رویداد ریورس پیچ ( ارائه نیازهای فناورانه صنعت به شرکت های دانش بنیان ، فناور و اساتید دانشگاه ) در ماه جاری خبر داد.

وی افزود : شرکت شهرکهای صنعتی در راستای حمایت از ارتقای فناوری واحدهای صنعتی از قراردادهای رفع نیازهای فناورانه در این رویداد حمایت مالی و معنوی خواهد شد.

کوشکی گفت: در عصر نوین عرضه تولیدات ، تلاش واحدهای تولیدی به ارائه تولیداتی با کیفیت بالاتر برای بدست آوردن مشتری جدید و حفظ مشتریهای قبلی در رقابت با سایر تولید کنندگان فعالیت بیشتر آنها در زمینه تحقیقات را بدنبال دارد.

وب افزود : صنایع همگام با حرکت سریع و رشد فناوری در جهان می توانند با موفقیت بیشتری، بهره وری و انعطاف را در مواجهه با دانش روز از خود نشان دهند .

شایان ذکر است رویداد ریورس پیچ صنایع غذایی استان ، بهمن ماه جاری با ارائه حدود ۳۰ نیاز فناورانه در چند بخش نیازهای کارخانجات کیک و کلوچه ، مواد لبنی ، قند و شکر ، فرآورده های صبحانه و سایر صنایع به همت شرکت شهرکهای صنعتی لرستان و با همکاری فن بازار منطقه ای لرستان برگزار خواهد شد.