۱۰۳ پایگاه اورژانس لرستان در تعطیلات نوروزی در حال آماده باش

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۱۰۳ پایگاه اورژانس این استان در قالب طرح نوروزی آماده خدمت رسانی به مردم و مسافران است.

محسن آدینه وند تصریح کرد: در این راستا ۱۰۳ پایگاه اورژانس با ۱۰۷ دستگاه آمبولانس، ۶ پایگاه سلامت نوروزی، سه بالگرد اورژانس هوایی، ۲دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۶ دستگاه موتورلانس آماده خدمت رسانی شده اند.

وی ادامه داد: همچنین در قالب این طرح ۸۵۰ نفر نیروی عملیاتی و ستادی از ۲۵ اسفند جاری تا ۱۵ فروردین سال آینده فعال می شوند و خدمات فوریت‌های پزشکی را به مسافران نوروزی و هم‌استانی‌ها ارائه خواهند کرد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان در بخش دیگری از صحبت هایش به آماده باش نیروها برای چهارشنبه سوری اشاره کرد و گفت: ۱۰۰ پایگاه شهری و جاده‌ای با استفاده از ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۱۰۳ آمبولانس آماده باش است.

آدینه وند عنوان کرد: اسفندماه جاری ۲ نفر در رابطه با آماده سازی مواد محترقه چهارشنبه سوری مصدوم شده اند، لازم است خانواده‌ها در این ایام حساسیت جدی نسبت به جلوگیری از وقوع حوادث داشته باشند و با “نه” گفتن قاطع از هر گونه آسیب پیشگیری کنند.