یادمان شهدای جاویدالاثر در سلسله احداث می شود

قاب خبر: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در مراسم یادبود شهید جاویدالاثر «نادر سوری»، در روستای پیرمحمد شاه الشتر بخش فیروزآباد، گفت: یادمان شهدای جاویدالاثر در شهرستان الشتر احداث می شود.

به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: حجت الاسلام هبت اله هاشمی افزود: یادمان ۱۰ شهید جاویدالاثر دیگر این شهرستان در جوار گلزار شهدا احداث می شود.

وی با اشاره به اینکه یادمان شهدا دستور رهبر معظم رهبری است و این سبک در بنیاد شهید کشور پیاده شده است، تصریح کرد: ۱۱ شهید جاویدالاثر در شهرستان الشتر وجود دارد که  یادمان شهید جاویدالاثر نادر سوری، در روستای پیرمحمد شاه الشتر بخش فیروزآباد احداث شد و یادمان ۱۰ شهید جاویدالاثر دیگر این شهرستان در جوار ملکوتی شهدای این شهرستان یادمانی از شهدا احداث خواهد شد.

حجت الاسلام هاشمی  با اشاره به انتظار خانواده شهدا در راستای بازگشت پیکر فرزندانشان، گفت: برای ما که به درد انتظار نرسیده ایم شاسد ساده باشد ولی  برای مادر و خواهر شهید این انتظار خیلی سخت بوده و یادمان شهدای جاویدالاثر برای خانواده شهدا خیلی عظمت دارد.

وی با اشاره به اینکه شهدا در راه ارزش ها جان خود را فدا کردند، گفت: امروز خانواده شهدا باید راه شهدا را ادامه دهند و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش آفرین باشند.