گسترده شدن فرش قرمز برای حضور سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی بروجرد

قاب خبر: مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از جلسه بررسی شرایط استقرار واحد تولید فرش ماشینی در منطقه ویژه اقتصادی بروجرد خبر داد.

به گزارش قاب خبر: فرزاد محمدی گفت : برای سرمایه‌گذاران فرش قرمز پهن کرده‌ایم و دستگاه‌های متولی با تمام توان آماده حمایت حداکثری از سرمایه‌گذاران هستند.

محمدی تصریح کرد: در این جلسه که با حضور مسئولین استانی برگزار گردید وضعیت استقرار مجموعه بزرگ تولید فرش ماشینی با در نظر گرفتن شرایط زیرساختی منطقه ویژه اقتصادی بروجرد مورد بررسی قرار گرفت .

وی  تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی بروجرد  نه‌تنها از جانمایی بسیار خوبی برخوردار است بلکه تمام زیرساخت‌های لازم و مورد نیاز نیز در آن فراهم شده و به لحاظ دسترسی  های ضروری  هیچگونه مشکلی ندارد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان بیان کرد : شهرستان بروجرد  با توجه به قرارگرفتن در مسیر ترانزیتی و موقعیت مناسب جغرافیایی و ظرفیت های فراوانی برای توسعه و پیشرفت های صنعتی است که با آغاز به کار منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان، زمینه ی سرمایه گذاری کلان در این شهرستان بیش از پیش فراهم شده است.

 گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس نیز در این جلسه اظهار کرد : منطقه ویژه اقتصادی بروجرد چشم انداز روشنی در توسعه اقتصادی است که بستری برای ترغیب و رونق سرمایه گذاری سرمایه گذاران در شهرستان بروجرد را فراهم می کند.

ابراهیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان نیز در این نشست عنوان کرد : اختصاص ۲ منطقه ویژه اقتصادی برای لرستان نقطه عطفی در تاریخ این استان خواهد بود تا لرستان را به سمت سرمایه‌گذاری در حوزه اقتصادی و واحدهای تولیدی و صنعتی پیش ببرد.

ابراهیمی اضافه کرد: منطقه ویژه یک فرصت اقتصادی است یعنی یک منطقه به‌عنوان منطقه ویژه اقتصادی تعریف می‌شود و واحدهای صنعتی هم در بخش سهم کارفرمایی و عوارض گمرکی و عوارض مالیاتی از یک بخشودگی ویژه برخوردار هستند