گازرسانی به ۱۴ روستا و واحد تولیدی وصنعتی شهرستان دورود

قاب خبر: با حضور مدیر عامل شرکت گاز لرستان، نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار شهرستان دورود و جمعی از مدیران این شهرستان گازرسانی به ۱۰ روستا و ۴ واحد تولیدی و صنعتی در هفتمین روز از هفته دولت ۱۴۰۲ به بهره برداری رسید.

به گزارش قاب خبر:  کرم گودرزی، گفت: با همت و تلاش شبانه روزی مجموعه همکاران در شرکت گاز لرستان گازرسانی به ۱۰ روستا و ۴ واحد تولیدی وصنعتی شهرستان دورود با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

گودرزی ادامه داد: گاز نعمتی بی بدیل و ارزشمند در طبیعت بکر و ارزشمند زاگرس است ، و به جرات میتوان گفت که اجرای بیش از ۴۵ کیلومتر خط لوله در یکی از صعب العبورترین و کوهستانی ترین منطقه استان کاری است بس سخت و پرهزینه که دولت صرفا با هدف رفاه و آسایش مردم انجام داده و در کمتر جایی در دنیا اتفاق مشابه رخ میدهد و این از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران میباشد که همه وظیفه تبیین و اطلاع رسانی آن را داریم.

وی افزود: با احتساب ۱۰ روستای اضافه شده به روستاهای برخوردار از نعمت گاز ، تعداد روستاهای گازدار شهرستان دورود به ۱۳۵ روستا میرسد و هم اکنون ضریب نفوذ گازرسانی این شهرستان به ۹۷/۵ درصد می رسد و تنها سه روستای واجد شرایط از نعمت گاز برخوردار نیستند که روستاهای گورکش و ماسور آبی تا آبانماه و روستای اندیکان تا پایان سال جاری از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خدمت رسانی به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی مایه افتخار مسئولین است که در این راستا مدیر عامل شرکت گاز استان و مجموعه همکارانش در بهرمندی مردم از نعمت گاز طبیعی پر تلاش و موفق هستند

حسین گودرزی افزود: به حق که اقدام گاز استان مصداق بارز کار جهادی و انقلابی میباشد و بعنوان وکیل مردم از مجموعه مدیران شرکت ملی گاز و گاز استان تشکر میکنم.

سید مصطفی موسوی، فرماندار شهرستان دورود نیز با تشکر از مجموعه شرکت گاز استان در انجام زودتر از موعد پروژه های گازرسانی گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد محرومیت زدایی و ایجاد رفاه برای مردم عزیز این شهرستان هستیم.