کنترل مستمر مجاری عرضه سوخت

سومین جلسه هم اندیشی با جایگاه داران در راستای هماهنگی و ارتقاء کیفیت خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات جایگاه داران با حضور نماینده سازمان امور مالیاتی، مسئولان این شرکت و مالکین جایگاه ها انجام شد. 

به گزارش قاب خبر: سرپرست شرکت فرآورده های نفتی منطقه لرستان ضمن قدردانی از تلاش و همکاری صمیمانه مالکین مجاری عرضه سوخت و رضایتمندی مصرف کنندگان و ارباب رجوع در جایگاه ها، گفت: در راستای جلوگیری از هر گونه کمبود سوخت، تیم های نظارتی شرکت به طور مستمر در حال کنترل مجاری عرضه می باشند و تاکید بر رعایت همه استانداردهای کمی و کیفی، دستورالعمل ها، نکات ایمنی ، نظم و آراستگی و تکریم ارباب رجوع همراه با راهنمایی و توجیه دقیق  و کامل استفاده از کارت سوخت خودروها برای سوختگیری در جایگاه ها همواره در دستور کار شرکت قرار دارد.
شمس الدین حسینی با تاکید بر این که تمهیدات لازم برای تامین و توزیع سوخت مورد نیاز انجام شده است، تصریح کرد : مالکین مجاری عرضه می بایست نسبت به خرید به موقع فرآورده های نفتی، آماده بکار بودن ژنراتورها، نظافت نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی ، شارژ تجهیزات ایمنی و آتش نشانی اهتمام ویژه داشته باشند.
سرپرست منطقه خاطر نشان کرد: سامانه ۰۹۶۲۷ آماده دریافت هرگونه سوال، انتقاد و پیشنهاد است و همچنین نرم افزار پمپ بنزین یاب جهت دستیابی به موقعیت مکانی جایگاه ها در هر نقطه از استان در پایگاه اینترنتی پخش فرآورده های نفتی لرستان قابل دسترسی و دانلود است.
همچنین در ادامه این جلسه عباسی نماینده سازمان امور مالیاتی در خصوص ابهامات مربوط به دستورالعمل کسورات مالیاتی توضیحاتی ارائه داد و از سوی جایگاه داران در این خصوص سوالاتی مطرح شد.
در ادامه این همایش کرمی معاون بازرگانی منطقه به اقدامات لازم در خصوص بازدید از جایگاه های عرضه سوخت گفت: مالکین جایگاه ها می بایست نسبت به رفع موانع و مشکلات احتمالی که توسط کارگروه گزارش می گردد در اسرع وقت اقدام لازم به عمل آورند.
در این جلسه نماینده مالکین جایگاه ها، مسائل و مشکلات خود را درقالب پرسش مطرح که پاسخ های لازم از طرف مدیر شرکت ارائه شد.
در پایان مجریان طرح کهاب و تنی چند از نمایندگان این شرکتها در خصوص چگونگی اجرای پروژه کهاب (کاهش،هدایت،انتقال و بازیافت بخار بنزین) توضیحاتی ارائه نمودند.