کشف و ضبط ۸ قبضه اسلحه از متخلفین زیست محیطی در لرستان

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از دستگیری چند گروه متخلف زیست محیطی و کشف و ضبط هشت قبضه از آنها در استان خبر داد.

به گزارش اختصاصی قاب خبر: علی سالاروند گفت: طی گشت و کنترل یگان حفاظت محیط زیست این اداره کل در طول هفته گذشته در سطح مناطق تحت مدیریت استان، هشت نفر متخلف زیست محیطی را قبل از هر گونه اقدام به شکار دستگیر نموده و از آنها هشت قبضه اسلحه کشف و ضبط گردید.

وی افزود: از این متخلفین زیست محیطی علاوه بر هشت قبضه اسلحه گلوله زنی و ساچمه زنی، ۸۹ عدد فشنگ، ۹ قطعه سهره طلایی، دو رشته تور پرنده گیری، دو عدد قفس فلزی نگهداری پرنده، ۳۰۰ متر تور تله ای ماهیگیری کشف و ضبط گردید.

سالاروند تصریح کرد: همچنین طی بازرسی نیروهای یگان حفاظت محیط زیست این اداره کل از منزل یک متخلف زیست محیطی یک عدد تروفه کل وحشی نیز کشف و ضبط گردید.

وی ادامه داد: پرونده این متخلفین پس از تنظیم صورتجلسه اولیه و پیوست مستندات جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شد و ادوات کشف شده از آنها تا صدور رأی قطعی به صورت امانی زیر نظر این اداره باقی می ماند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از همه دوستداران محیط زیست درخواست نمود در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی آن را به نزدیکترین اداره حفاطت محیط زیست اطلاع و یا با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.