کشف و ضبط ۴٠٠ متر تور ماهیگیری در الیگودرز و چگنی

قاب خبر: با تلاش نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستانهای الیگودرز و چگنی ۴٠٠ متر تور دامی به همراه سایر ادوات صید و یک قبضه اسلحه قبل از هر گونه اقدام به شکار و صید از متخلفین محیط زیستی کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: در پی گشت و کنترل نیروهای یگان حفاظت محیط زیست ادارات الیگودرز و چگنی در سطح حوزه‌های استحفاظی این دو شهرستان چهار نفر متخلف زیست محیطی قبل از هر گونه اقدام به شکار و صید دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند. 

در شهرستان الیگودرز سه نفر صیاد غیر مجاز به همراه ۴٠٠ متر تور دامی، شش عدد لنسر ماهیگیری و یک قایق بادی و در شهرستان چگنی یک قبضه اسلحه به همراه سایر ادوات شکار از یک نفر متخلف زیست محیطی قبل از هر گونه اقدام به شکار و صید کشف و ضبط گردید.

پرونده این متخلفین پس از بازجویی و تنظیم صورتجلسه اولیه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع گردیدند و ادوات کشف شده از آن‌ها تا پایان رأی دادرسی در این ادارات بصورت امانی باقی می‌مانند.

اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان از دوستداران محیط زیست درخواست نمود در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.