کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی از سوی شرکت گاز لرستان

قاب خبر: شرکت گاز لرستان موفق به کسب رتبه دستگاه اجرایی برتر در بخش اقدامات برجسته اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری، جشنواره شهید رجایی استان در سال ۱۴۰۲ شد.

به گزارش قاب خبر: مدیرعامل شرکت گاز لرستان درخصوص دریافت تندیس جشنواره شهید رجایی، اظهار کرد: این جایزه به جهت عملکرد شایسته همکاران در زمینه گازرسانی و ارائه خدمات ارزنده به مردم لرستان در اجرایی مصوبات سفر ریاست جمهوری به شرکت گاز اهدا شده است.

کرم گودرزی با قدردانی از همت و تلاش تمامی کارکنان شرکت گاز در راه کسب این افتخار،  گفت: موفقیت یک سازمان با فعالیت و مشارکت همه نیروهای خود حاصل می شود و بی‌تردید یکایک کارکنان در کسب این جایگاه برتر نقش آفرین بوده‌اند.

وی تصریح کرد: امیدوارم که این شرکت در فرایند ارزیابی جشنواره شهید رجایی با الگوگیری از سایر سازمان‌های برتر و بهبود مستمر فعالیت‌ها، درجهت ارائه هرچه شایسته‌تر خدمات به ذینفعان خود گام‌های بلندتری بردارد.

استاندار لرستان در متن لوح تقدیر جشنواره شهید رجایی خطاب به کرم گودرزی، مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان آورده است: بدینوسیله از همت والا، تلاش خالصانه و اقدامات اثربخش جنابعالی و مجموعه همکاران، که بنا بر احساس مسئولیت و درک ارزش های اسلامی و انسانی به ارتقای سطح خدمات رسانی به مردم عزیز استان لرستان اهتمام ورزیده اند؛ از سوی ستاد جشنواره شهید رجایی استان سال ۱۴۰۲ به عنوان دستگاه برتر تقدیر و تشکر به عمل می آید.