کسب رتبه برتر اداره‌ کل بیمه سلامت لرستان در جشنواره شهید رجایی

قاب خبر: اداره‌ کل بیمه سلامت لرستان در شاخص عمومی و در محور رضایتمندی مردم با معیار رضایت مندی از خدمات و اطلاع رسانی ارزیابی عملکرد سال گذشته جشنواره شهید رجایی استان موفق به کسب رتبه برتر شد.

به گزارش قاب خبر:  در آیین تجلیل از دستگاه‌های برتر در جشنواره شهید رجایی لرستان که با حضور دکتر فرهاد زیویار استاندار لرستان، سمانه حسن‌پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، معاونین ستادی استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در سالن آمفی تئاتر استانداری لرستان برگزار شد، اداره‌ کل بیمه سلامت لرستان موفق به کسب رتبه برتر شد.

بر این اساس اداره‌ کل بیمه سلامت لرستان در شاخص عمومی و در محور رضایتمندی مردم با معیار رضایت مندی از خدمات و اطلاع رسانی ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ از سوی ستاد جشنواره شهید رجایی لرستان سال ۱۴۰۲ موفق شد عنوان برتر را کسب کند.

در آئین برگزاری این جشنواره استاندار لرستان با اهدای لوح به دکتر محسن اسدبیگی مدیرکل بیمه سلامت لرستان از این دستگاه به عنوان دستگاه برتر در شاخص عمومی و در محور رضایتمندی مردم با معیار رضایت مندی از خدمات و اطلاع رسانی در ارزیابی سال ۱۴۰۱ از سوی ستاد جشنواره شهید رجایی استان سال جاری تقدیر کرد.

در این تقدیرنامه از زحمات و تلاش‌های ارزنده مدیرکل، و مجموعه همکاران اداره کل بیمه سلامت استان که بنا بر احساس مسئولیت و درک ارزش‌های اسلامی و انسانی به ارتقای سطح خدمات‌رسانی به مردم لرستان اهتمام ورزیده‌اند، قدردانی شده است.​

مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان در حاشیه جشنواره  استانی شهید رجایی گفت : کسب رتبه برتر بیمه سلامت استان در شاخص جلب رضایتمندی از خدمات یک دستاورد و موفقیت مهم برای این اداره کل محسوب می شود که مرهون تلاش و فعالیت های خالصه همه همکارانم در این مجموعه است.

محسن اسدبیگی ضمن تقدیر از کارکنان تلاشگر اداره کل بیمه سلامت لرستان تاکید کرد: جلب رضایتمندی از خدمات یک شاخص مهم برای دستگاه های اجرایی است و امیدواریم این موفقیت طی سال های آتی حفظ و بیشتر شود.