شهردار گلستان:

کاهش بار ترافیکی جاده ساوه با تکمیل کنارگذر شمالی شهر

جلسه مشترک شهرداران گلستان و نسیم شهر با حضور معاون فنی و عمرانی فرماندار به میزبانی شهرداری گلستان جهت برون رفت مشکلات ترافیکی برگزار شد.

به گزارش قاب خبر: شهردار گلستان با اشاره به مشکلات ترافیکی شهرستان گفت: با تکمیل کنارگذر شمالی شهر گلستان، شهروندان نسیم شهری و گلستانی از بار ترافیکی جاده ساوه رها خواهند شد و در وقت و زمان آنان نیز صرفه جویی قابل ملاحظه ای ایجاد می شود و از بار ترافیکی محور ترانزیتی آیت‌الله سعیدی نیز کاسته خواهد شد.

سید محمد میرزمانی اظهار کرد: باید هر چه سریعتر مطالعات طرح جامع ترافیک شهرستان با همکاری سه شهرداری گلستان صالحیه و نسیم شهر آغاز شود که پس از بررسی‌های فنی و عمرانی، عملیات اجرایی آن آغاز شود تا به طور کامل ترافیک را از سطح شهرستان بهارستان خارج کنیم.

وی با اشاره به معضلات پسماند زباله شهری در شهرستان، ادامه داد: برای برون رفت از معضلات و مشکلات پسماند زباله‌های شهری باید مرکز پردازش و بازیافت یکپارچه پسماندهای شهری برای بهارستان به صورت مشارکتی انجام شود.

میرزمانی در پایان تاکید کرد: برای رفع دایمی این معضل باید با پیگیری های سه شهرداری به صورت مشارکتی؛ زمین مناسبی برای احداث مرکز پردازش و بازیافت یکپارچه پسماندهای شهری شناسایی شود که ضمن ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان، بخش اعظمی از مشکلات زیست محیطی منطقه نیز مرتفع خواهد شد.