کار جهادی؛ لازمه رفع مشکلات

استاندار لرستان گفت: دستگاه های اجرایی به تناسب امکاناتی که در اختیار دارند می‌توانند اقدامات اثرگذاری در راستای توسعه استان انجام دهند . 

به گزارش قاب خبر: فرهاد زیویار ادامه داد:زیویار تصریح کرد: بهترین ایده برای رفع مشکلات، انجام کار جهادی برپایه خدمات رسانی به مردم است که در موازین شرعی نیز بر این موضوع تاکید بسیار شده و نیاز امروز به کار جهادی بیش از هر زمان دیگر مشهود به نظر می رسد .

زیویار عنوان کرد: مطالعات علمی صورت گرفته توسط دانشگاهیان و پژوهشگران از ظرفیت های مهمی هستند که می‌توان با بهره گیری از آن ها در کنار امکانات موجود، اقدامات بزرگی صورت داد . 

وی تاکید کرد: شناسایی مشکلات، مقدمه رفع آنهاست که دستگاه های اجرایی استان با توجه به وظایف ذاتی تعریف شده باید این مشکلات را در حوزه کاری خود احصا و با بهره‌گیری از امکانات در جهت رفع آنها اقدام کنند .  

استاندار لرستان بیان کرد: مهم است در رفع مشکلات، دستگاه‌های اجرایی با هم همکاری و هم افزایی داشته باشند.

وی افزود: در شرایط کنونی که با انباشت نظام مسائل مواجه هستیم، انجام اقدامات صرفاً در وقت اداری نمی تواند برای رفع مشکلات کافی باشد از این رو مدیران دستگاه های اجرایی اقدامات خود را برپایه فعالیت های میدانی و تمام وقت برنامه ریزی کنند .