پیوند نزدیک شهرداری و شهروندان، رمز ارائه خدمات بهتر

استاندار لرستان، در مراسم افتتاحیه پروژه‌های شهرداری خرم‌آباد، با تأکید بر اهمیت ارتباط نزدیک بین شهرداری و شهروندان، اظهار داشت: شهرداری زمانی موفق است که پیوند و ارتباط نزدیک با شهروندان داشته باشد. در عین حال، مردم نیز باید همراه مدیریت شهری باشند و با پرداخت به‌موقع عوارض، به ارائه خدمات بهتر کمک کنند.

به گزارش قاب خبر: سید سعید شاهرخی با اشاره به نقش اعتماد متقابل در توسعه شهری، افزود: هر چقدر اعتماد بین شهرداری و شهروندان بیشتر باشد، توسعه و پیشرفت شهر بهتر محقق می‌شود. مردم باید بدانند که عوارضی که پرداخت می‌کنند، در چه بخش‌هایی هزینه می‌شود و این اعتماد باید به‌طور مستمر جلب شود.

توسعه متوازن شهری، عامل افزایش رضایت شهروندان

استاندار لرستان همچنین بر اهمیت ارتباط مستقیم با مردم و بیان مسائل آنان تأکید کرد و گفت: ارتباط با مردم و شنیدن دغدغه‌های آن‌ها بسیار مهم است. اگر شهروندان ببینند که خدمت‌گذاران آن‌ها خود را وقف خدمت کرده‌اند، این رفتارها در ذهنشان ماندگار شده و اعتماد بیشتری ایجاد می‌شود.

خدمات شهرداری باید برای همه شهروندان باشد

شاهرخی خطاب به مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر تصریح کرد: باید خودمان را وقف مردم کنیم. شهرداری متعلق به همه شهروندان است و خدمات آن باید به‌صورت عادلانه به تمام نقاط شهر برسد. توسعه شهری باید به‌طور متوازن انجام شود تا همه مناطق از امکانات و خدمات بهره‌مند شوند.

افزایش مشارکت مردم در امور شهری

وی در پایان خاطرنشان کرد: توسعه متوازن شهری و توزیع عادلانه منابع، نه‌تنها به بهبود کیفیت زندگی شهروندان کمک می‌کند، بلکه باعث افزایش رضایت و مشارکت آن‌ها در امور شهری می‌شود.