پشتیبانی خدمات و گزارش اختلالات اینترنتی مخابرات با شماره ۲۰۲۰
به گزارش قاب خبر: امیر علی پناهیان با اعلام این خبر گفت : این سامانه در تمام شبانه روز پاسخگوی پرسش ها، پیشنهادها و گزارش اختلالات اینترنتی مشترکان تلفن ثابت مخابرات است.
علی پناهیان افزود : شرکت مخابرات ایران ایجاد راه های ارتباطی و تعاملی با کاربران را در جهت بهبود عملکرد و احترام به حقوق مشتری وظیفه خود می داند و در این راستا متقاضیان و مشترکان اینترنت مخابرات می توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با شماره گیری ۲۰۲۰ نسبت به گزارش خرابی، اختلال یا خرید اینترنت پرسرعت اقدام کنند و بررسی و پیگیری درخواست های ثبت شده در سامانه ۲۰۲۰ در اسرع وقت انجام می گردد.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰