پرهیز از تردد در جاده های کوهستانی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی و برف گیر بودن محورهای کوهستانی استان هم استانی های گرامی از تردد در جاده های کوهستانی پرهیز نمایند.

به گزارش قاب خبر: مرتضی شیروانی در گفتگوی تلفنی با خبر صدا و سیما لرستان اظهار کرد: با ورود سامانه بارشی به استان در شهرستان های دلفان، سلسله ، بروجرد ،دورود، ازنا و الیگودرز شاهد بارش پراکنده برف هستیم.

وی بابیان اینکه محورهای مواصلاتی استان باز می باشد افزود: ۴۰۰ راهدار با استفاده از ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین در محور های مواصلاتی استان مستقر و به حالت آماده باش هستند.

شیروانی بیان کرد: با وجود اینکه راههای اصلی و شریانی توسط راهداران پرتلاش به طور مدام برفروبی و نمک پاشی می شود، ولی با توجه به اینکه دمای هوا ۷ درجه زیر صفر می باشد باعث یخ زدگی و لغزندگی سطح محورهای مواصلاتی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان تصریح کرد: از هم استانی ها در خواست می شود از سفرهای غیرضروری بخصوص در محورهای کوهستانی پرهیز نمایند ، درصورت سفر حتما در تماس با ۱۴۱ از وضعیت راهها مطلع شوند و سرعت مطمئنه و نکات ایمنی را رعایت کنند.