پایداری شبکه ارتباطات سیار همراه اول و مخابرات منطقه لرستان در پی بارندگی‌های اخیر

قاب خبر: مدیر مخابرات منطقه لرستان از رفع قطعی‌ها و پایداری وضعیت شبکه ارتباطی مخابرات منطقه لرستان در پی بارندگی‌های شدید اخیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: نبی الله شمسی فر گفت:  در چند روز گذشته با توجه به پیش بینی بارندگی‌ها و سیل در استان، تمهیدات لازم در مدیریت ستاد بحران مخابرات استان اندیشیده شد و تیم‌های فنی، پشتیبانی و نگهداری مخابرات منطقه لرستان در آماده باش کامل قرار دارند.

وی ادامه داد: نتیجه این اقدامات رفع سریع قطعی‌ها، پوشش حداکثری و پایداری شبکه ارتباطی در زمان  بارندگی‌های شدید بویژه در نقاطی از استان که درگیر بحران و سیلاب هستند.

مدیر مخابرات منطقه لرستان عنوان کرد: قطعی‌هایی در شبکه ارتباطی برخی از شهرستانها، روستاها و مسیرهای جاده‌ای در سطح استان داشتیم که عمدتاً جزئی بود که با تمهیدات قبلی اعم از موتور برق سیار و مسیرهای پروتکشن فیبر نوری و رادیویی و با تلاش های تیم های فنی مستقر در هاب سایتها و ایستگاه های کوهستانی مرتفع گردیدند و در حال حاضر وضعیت شبکه ارتباطی استان پایدار است .

شمسی فر تصریح کرد: وضعیت شبکه و سایت‌های ارتباطی استان به صورت لحظه‌ای مانیتور و رصد می‌شود.

وی ادامه داد: تیم‌های پشتیبانی ارتباطی و مدیریت بحران در این بخش تا پایان فعالیت این سامانه بارشی در استان در حالت آماده باش هستند.