وجود ‍ ذخیره مواد غذایی به اندازه کافی در لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در بازدید از انبارهای مواد غذایی خرم‌آباد از مناسب بودن وضعیت ذخیره سازی اقلام مورد نیاز بازار استان خبر داد .

به گزارش قاب خبر: ابراهیمی افزود: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و لزوم بررسی وضعیت ذخیره سازی مواد غذایی مورد نیاز استان در ماه های پایانی سال، از انبارهای خرم آباد بازدید میدانی به عمل آمد .

ابراهیمی تصریح کرد: تهیه و ذخیره سازی مرغ، شکر، برنج و سایر مایحتاج اولیه ایام نوروز از مهمترین ضروریات در استان به شمار می رود که در بازدید عصر امروز گزارشی از آخرین موجودی این اقلام توسط مدیران دستگاههای اجرایی ذیربط ارائه شد .

وی ادامه داد: طبق بازدید میدانی صورت گرفته، وضعیت انبارهای استان به لحاظ موجودی برنج، شکر، مرغ و سایر اقلام تنظیم بازار مناسب است و در صورت هر گونه کمبود احتمالی نسبت به رفع آن اقدام صورت می پذیرد .

معاون استاندار لرستان افزود: میزان موجودی نهاده‌های دامی استان نیز مورد بررسی قرار گرفت که در این رابطه کمبودهایی وجود دارد و برای رفع آن، امروز مکاتباتی با وزیر جهاد کشاورزی صورت گرفته است .

ابراهیمی تاکید کرد: در بحث تأمین اقلام مورد نیاز مردم به ویژه در ماه های پایانی سال نظارت ها به منظور برخورد با احتکار مواد غذایی تشدید می شود و در صورت مواجهه با هرگونه تخلف، متخلفین به مراجع ذیربط معرفی خواهند شد .

وی اظهار کرد: باتوجه به ذخیره‌سازی مناسبی که در زمینه تهیه اقلام اولیه مردم صورت گرفته هیچ گونه نگرانی در خصوص تامین مواد غذایی در استان بویژه برای ایام نوروز امسال وجود نخواهد داشت .