هوشمندسازی نصب انشعابات آب در خرم آباد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت:به منظور رعایت حقوق مشترکین شرکت آب وفاضلاب استان، تمامی نصب انشعابات آب بصورت هوشمند انجام می شود.

به گزارش قاب خبر: حمیدرضا کرم وند بیان کرد: این شیوه نصب انشعابات آب برای اولین بار در شهرستان خرم آباد به صورت پایلوت در حال انجام است و به زودی  در تمام شهرستان های استان این روش که در راستای رضایتمندی مشترکین می باشد صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: با اهتمام بر خط مشی شرکت آب و فاضلاب استان در حوزه رضایتمندی مشترکین با پیگیری های به عمل آمده در حوزه معاونت بهره برداری و توسعه آب و واحد نصب انشعابات آب شهرستان خرم آباد این اقدام انجام می شود.

کرم وند ادامه داد: مشترکین پس از طی مراحل درخواست انشعاب آب در دفاتر پیشخوان و مراحل ارزیابی و هزینه های مربوطه جهت انشعاب آب از نیمه دوم مردادماه بدون مراجعه حضوری به امورات شهرستان خرم آباد و تنها از طریق درخواست از سامانه ۱۲۲ شرکت و ثبت درخواست مربوطه در سامانه که توسط همکاران واحد نصب بررسی های لازم در خصوص داشتن مجوزهای قانونی اعم از مجوزهای حفاری و در صورت لزوم مجوز از راهنمایی و رانندگی، بحث داشتن پمپ و مخزن در زمان نصب انشعابات مشترکین و سایر موارد به پیمانکار مربوطه در منطقه محل سکونت متقاضی ارسال و در این فرآیند تمامی نظارت های لازم تا اتمام کار و تحویل امتیاز به مشترک رصد خواهد شد.