هنرمندان با تولیدات فاخر به هنر انقلاب روحیه مضاعف تزریق می کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: هنرمندان با اقدامات فاخری  که در عرصه انقلاب انجام میدهند، روحیه مضاعف به جامعه تزریق می‎‎کنند.

به گزارش قاب خبر: اعظم روانشاد اظهار کرد: حضرت آیت‎الله رئیسی به عنوان دومین آلبوم رئیس جمهور شهید ایران با شهادت خود بار دیگر در گام دوم انقلاب اسلامی مهر تاییدی بر مسیری که آغازگر آن حضرت امام خمینی(ره) بودند؛ نهادند.

وی با بیان اینکه مردم داری، دیپلماسی عزت مندانه و خدمت مجاهدانه واژگانی است که به پشتوانه نیروی درونی او که از اتصال به خداوند ایجاد شده در قاموس سیاسی و فرهنگ عمومی ایران اعتبار دوباره یافته است، افزود: دغدغه ایشان در مسائل فرهنگی و هنری مایه دلگرمی جامعه هنری بود و ارتباط خوب و صمیمی با هنرمندان داشت. اخبار و گزارشات وزارت ارشاد گویای این مطلب قطعا هست و راه این عزیز و شهید خدمت ادامه دارد.

روانشاد ادامه داد: امیدواریم که ما خادمان نظام جمهوری اسلامی بتوانیم با تاسی از ایشان ادامه دهنده مسیر خدمت نظام و کشور عزیزمان باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در ادامه صحبت‎های خود با بیان اینکه در حوزه فرهنگ و هنر نیاز به هم افزایی و تعامل داریم، اظهار کرد: استان لرستان هنرمندان انقلابی و ارزشی فراوانی دارد که پای کار هستند و هر کجا نظام جمهوری اسلامی به وحدت این عزیزان نیاز داشته باشد با تولیدات خود و واکنش‎های فرهنگی هنری پای کار بوده‎اند.

به گفته وی نقش هنر و هنرمندان در طول انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها بر هیچ کسی پوشیده نیست و آثاری همچون سرودهای حماسی، آثار گرافیکی، کلیپ‎ها و بسیاری از اقدامات که در عرصه انقلاب انجام می‎دهند روحیه مضاعف به جامعه تزریق می‎‎کند.

روانشاد بیان کرد: امیدواریم با یک نگاه تخصصی و راهبردی‎تر بتوانیم با هم افزایی بین بسیج و سپاه و اقدامات و رویدادهای مشترک، شاهد حفظ و ترویج ساحت مقدس فرهنگ و هنر و ارزش‎های انقلاب اسلامی باشیم.