همسطح سازی ۲ هزار دریچه منهول فاضلاب در لرستان

قاب خبر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از هم سطح سازی ۲ هزار دریچه منهول فاضلاب در هفت ماهه گذشته خبر داد.

به گزارش قاب خبر: یاسر اکبریان تصریح کرد:  یکی از اقدامات شرکت آب و فاضلاب در راستای افزایش رضایتمندی مردم و نمای ظاهری خیابان و معابر عمومی بحث هم سطح سازی منهول های فاضلاب می باشد.

وی ادامه داد: در طی ۷ماه گذشته در سطح شهرهای استان همکاران معاونت بهره برداری و توسعه فاضلاب ۲ هزار دریچه منهول فاضلاب به روش های جدید با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان هم سطح سازی نموده اند.

اکبریان اظهار کرد: در روش های جدید نصب درب منهول از جدیدترین مدل های دریچه منهول فاضلاب که از جنس نانو کامپوزیت تهیه شده به کار گرفته شده که از ویژگی های بارز این مدل نصب راحت می باشد همچنین برای هم سطح سازی از آسفالت سرد استفاده می شود که موجب ترافیک در محدوده کار عمرانی نمی شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان افزود: در حال حاضر حدود ۲۷ هزار و ۵۰۰  منهول فاضلاب در استان موجود است که بخش عمده ای از این منهول ها با استفاده از روش های جدید هم سطح سازی شده اند .

وی یکی از مشکلات شرکت آب و فاضلاب در این بخش را سرقت درب منهول عنوان نمود ه که با استفاده و جایگزینی درب منهول های جدید از کاهش سرقت آنها در طی ماههای گذشته خبر داد.

اکبریان تاکید کرد:  از شهروندان تقاضا داریم ضمن عدم ریختن هر گونه زباله به داخل منهول های فاضلاب  درصورت مشاهده منهول های فاقد درب به مراکز نیروی انتظامی ویا سامانه ۱۲۲ جهت پیگیری اطلاع داده شود.