هشدار انسداد جاده‌ها/ خودداری از رفتن به مناطق کوهستانی

قاب خبر: مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با هشدار انسداد برخی جاده‌های استان گفت: مسافران تا حدممکن از رفتن به مناطق کوهستانی خودداری کنند.

به گزارش قاب خبر:  مهدی پازوکی با اشاره به ورود سامانه بارشی به جو استان، اظهار کرد: طی شبانه‌روز گذشته در برخی شهرستان‌ها مانند الیگودرز، دلفان، سلسله، بروجرد، ازنا و دورود شاهد بارش برف بودیم.

وی ادامه‌ داد: بارش برف باعث شده که گردنه‌هایی مانند گله‌بادوش، محور سیرم به تنگ هفت و آبسرده مسدود شوند و برخی گردنه‌ها مانند آبشار، فرسش و شیخان الیگودرز و گاماسیاب تردد با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است که با تلاش عوامل راهداری تا ظهر امروز این مسیرها باز خواهند شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان به برودت هوا طی شبانه‌روز گذشته در برخی از مناطق استان اشاره کرد و با بیان اینکه شاهد افزایش مصرف سوخت و حامل‌های انرژی بویژه گاز هستیم، گفت: از هم‌استانی‌های عزیز انتظار می‌رود در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند تا در نقاط سرد استان با کمبود فشار گاز مواجه نشویم.

وی افزود: همچنین مسافران و هم‌استانی‌هایی که قصد مسافرت به نقاط مختلف را دارند درخواست می‌شود از مسافرت‌ها و ترددهای غیرضروری بویژه مناطق کوهستانی و صعب‌العبور استان خودداری کنند و در صورت ضرورت وسایل ایمنی مانند زنجیر چرخ و گرمایشی را همراه داشته باشند.