نیروهای انقلابی در کنار دولت باشند

قاب خبر: رئیس شورای وحدت لرستان با بیان اینکه احزاب این شورای آماده کمک به مجموعه دولت و مدیریت ارشد در لرستان هستند، گفت: افراد تحصیلکرده و صاحب فکری در حوزه‌های مختلف در بین احزاب و نیروهای انقلابی داریم و این آمادگی برای کمک آنها در حوزه‌های مختلف به دولت وجود دارد.

به گزارش قاب خبر ، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی محمدیان در دیدار اعضای این شورا با استاندار لرستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، عنوان کرد: جمع حاضر مردان میدان هستند که همواره در عرصه‌های مهم و حساس انقلاب پای کار هستند و از دولت انقلابی نیز حمایت می‌کنند، اما دغدغه دارند که بعضا برخی مدیریت‌ها در دست افراد نااهل و نیروهای دولت قبل است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه در بیان دغدغه‌ها و مطالبه‌گری‌ها نباید بزرگنمایی و سیاه‌نمایی شود، افزود: بیان مطالبات نباید همسو با جهت‌دهی و صحبت‌های دشمن باشد و لذا باید توجه کنیم در صحبت‌هایمان واقع بینانه باشیم و مثل دشمن بگونه‌ای حرف نزنیم که گویی هیچ کاری انجام نشده است.

رئیس شورای وحدت لرستان گفت: انقلاب اسلامی خدمات بسیار زیادی در جای‌جای کشور انجام داده است. آنهایی که قبل از انقلاب را به یاد دارند می‌دانند که در آن دوره کسی و نهادی حامی خانواده‌های فقیر و نیازمند نبود. آن زمان اگر زنی شوهرش فوت می‌کرد هیچ حمایتی از وی نمی‌شد، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی نهادهای حمایتی در کنار نیازمندان هستند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی خدمات بزرگی در کشور انجام داده است و لذا باید توجه کنیم تحت تاثیر فضاسازی‌های دشمن قرار نگیریم، و باید با تبیین درست مردم را از خدمات انجام شده آگاه کنیم.

محمدیان تصریح کرد: خیلی از حرف‌ها وقتی گفته شود باعث امید مردم می‌شود. باید از ظرفیت کارشناسان تحصیلکرده و باسواد در تبیین اقدامات انجام شده در حوزه‌های مختلف استفاده شود.

رئیس شورای وحدت لرستان تصریح کرد: منکر وجود برخی مشکلات اقتصادی در کشور نیستیم، اما باید توجه کنیم که شرایط امروز مردم با پیش از انقلاب به هیچ عنوان قابل قیاس نیست و امروز سطح درآمد مردم خیلی بیشتر شده است. در عین حال این دولت آمده و بدنبال رفع مشکلات اقتصادی است و اقدامات خوبی انجام داده که بزودی نتیجه آن را در بخش‌های مختلف خواهیم دید.

وی با بیان اینکه دولت در مسیر رفع مشکلات کشور گام‌های بزرگی برداشته است، افزود: دولت انقلابی سیزدهم اقدامات بزرگی در عرصه داخلی و خارجی انجام داده است و امروز نه تنها چشممان به کدخدا(آمریکا) نیست، بلکه آن کدخدا در حال افول است و ایران اسلامی خودش در منطقه و دنیا کدخدایی می‌کند.

رئیس شورای وحدت در لرستان بر حمایت نیروهای انقلابی از مجموعه دولت و استاندار تاکید و عنوان کرد: وحدت و همدلی جریانات انقلابی دستاوردهای بزرگی برای مردم به همراه خواهد داشت.

محمدیان با بیان اینکه احزاب شورای وحدت آماده کمک به مجموعه دولت و استاندار در استان لرستان هستند، یادآور شد: افراد تحصیلکرده و صاحب فکری در حوزه‌های مختلف در بین احزاب و نیروهای انقلابی داریم و این آمادگی برای کمک آنها در حوزه‌های مختلف به دولت وجود دارد.

وی در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره‌ای داشت و افزود: توجه و تأمین امنیت و سلامت انتخابات وظیفه مهم دولت در انتخابات است و در عین حال احزاب و جریانات سیاسی مختلف باید بدنبال پرشورتر شدن و افزایش مشارکت در انتخابات باشند.