نوروز آغاز تحول حال به بهترین احوال

مدیرکل فرهنگ فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در پیامی فرا رسیدن نوروز را به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان تبریک گفت.

به گزارش قاب خبر:  متن پیام اعظم روانشاد به شرح زیر است:اللَّهُمَّ رَبَّنَا أَنْزِلْ عَلَیْنَا مَائِدَهً مِنَ السَّمَاءِ تَکُونُ لَنَا عِیدًا لِأَوَّلِنَا وَآخِرِنَا وَآیَهً مِنْکَ وَارْزُقْنَا وَأَنْتَ خَیْرُ الرَّازِقِینَ (آیه شریفه ۱۱۴ سوره مبارکه مائده)

بهار تجلی‌گاه اراده الهی در رویش و شکوفایی طبیعت است و پیامی از سوی خدای مهربانی‌ها به آدمی برای رستن از خود و پیوستن به اوست و نوروز آغاز تغییر دوباره نگاه، تحول حال به بهترین احوال و نجوای دلنشین و تبلورعنایات رب جلیل برای شکفتنی نو.

امسال تقارن بهار طبیعت با بهار بندگی و ماه رمضان نویددهنده سالی خوش است تا با عبادات سحرگاهی و روزه ماه مبارک در شکوفایی فصل بهار، بندگی و خلوص را به منصه ظهور برسانیم.

سالی که گذشت سالی پرفراز و نشیب توأم با موفقیت‌های بزرگ و اتفاقات و رخدادهای تلخ و شیرین برای مردم ایران بود؛ سالی که ایستادگی سرافرازانه و مقاومت همدلانه مردم در برابر تحریم‌ها و حضور حماسی مردم در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و … تجلی‌گاه حماسه شورانگیز وحدت‌بخش و محقق‌کننده هم‌افزایی جمعی و اتفاق همگانی و همبستگی ملی شد.

به موازات توفیقات ملی، سال گذشته برای استان شهیدپرور و فرهنگ‌آفرین لرستان نیز -که در مهرماه- آن توفیق خدمت در حوزه مدیریت این اداره کل نصیب بنده شد حائز دستاورد‌ها و اتفاقات خوشایندی بود که با همکاری و تشریک مساعی میان اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان رقم خورد.

سال جدید به فضل الهی و در سایه جلب مشارکت، هم‌افزایی و همدلی همه‌ بخش‌ها و بهره‌گیری مناسب و مؤثر از مجموعه ظرفیت‌های ویژه استان لرستان در بخش‌های مختلف خاصه اصحاب نقد و نظر، رسانه‌ها و همه صاحب نظران اندیشمند در حوزه‌های مختلف، در صدد عینیت‌بخشی پیشبرد برنامه‌های ویژه فرهنگ و هنر استان خواهیم بود.

در پایان با تبریک عید فرخنده نوروز به همگان به ویژه به اصحاب فرهیخته فرهنگ، هنر و رسانه حلول سال ۱۴۰۳ شمسی را تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن تقدیر از اهتمام مجدانه و تلاش های ارزنده کلیه کارکنان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برایتان از خداوند بهارآفرین و طراوت‌بخش سالی سرشار از خیر، برکت و معنویت توأم با صحت، سلامتی، سعادت به همراه احسن الحال را مسألت می نمایم.