نقش حساس و تعیین کننده رسانه ها در مقابله با توطئه های خارجی

مسئول بسیج رسانه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت:همچنان که رسانه‌های هر جامعه‌ از ارکان اساسی و مهم جهت‌دهی مردم به سمت توسعه و آبادانی هستند، عامل و اهرم موثری در بازدارندگی از فساد نیز محسوب می‌شوند.

به گزارش قاب خبر: رضا مریدی اصل تصریح کرد: با توجه به روی آوردن دشمنان انقلاب اسلامی به جنگ نرم، طبیعی است که نقش رسانه‌های داخلی در مقابله با توطئه‌های استکبار بسیار حساس و تعیین‌کننده است.

وی ادامه داد: با توجه به روی آوردن دشمنان انقلاب اسلامی به جنگ نرم، طبیعی است که نقش رسانه‌های داخلی در مقابله با توطئه‌های استکبار بسیار حساس و تعیین‌کننده است.

مریدی اصل، نقش رسانه‌ها را در جهاد تبیین مهم، آگاهی‌بخش و امیدآفرین دانست.

مسئول بسیج رسانه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهار کرد: از این رو هر چه بتوان در جهت توانمندسازی رسانه‌ها گام برداشت، بدون تردید جبهه رسانه‌ای قدرتمندی را در برابر بمباران‌های مسموم دشمنان داخلی و خارجی خواهیم داشت.

مریدی در بخش دیگری از صحبت هایش به اقدامات انجام شده در بسیج رسانه جهت توانمندسازی و همچنین ایجاد روحیه همدلی و نشاط بین خبرنگاران لرستان، بیان کرد: بسیج رسانه در سال جاری اقدام به برپایی برنامه‌های ورزشی و آموزشی از جمله برگزاری مسابقه تیراندازی با شبیه‌ساز و اهداف پروازی و همچنین دوره تخصصی طراحی نشریه با نرم‌افزار ایندیزاین کرده است.

وی گفت: در جهت حمایت معنوی از اصحاب قلم استان، در دهه مبارک فجر ، تعدادی از خبرنگاران استان به همراه خانواده‌های خود روز شانزدهم بهمن‌ماه به مشهد مقدس سفر اعزام خواهند شد.

مسئول بسیج رسانه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: حمایت همه‌جانبه رسانه‌های استان از الزامات همه دستگاه‌های اجرایی است و منوط به مجموعه و یا ارگان خاصی نیست.