نظارت و بازدید مستمر ضامن ارتقا کیفیت در همه امور

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان در ادامه سفرهای استانی، از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان‌های دورود و بروجرد به منظور نظارت بر کیفیت اجرای دوره‌‌های مهارت‌آموزی، بررسی ظرفیت‌ها و چالش‌ها، بازدید نمود. 

به گزارش قاب خبر: علی پاشایی، نظارت و بازدید مستمر از مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای استان را ضامن افزایش بهره‌وری و ارتقا کیفیت در همه امور دانست.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان در بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان دورود، با مربیان و مهارت‌آموزان در کارگاه‌های آموزشی دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش همکاران واحدها، تاکید کرد: ما خواستار همبستگی بیشتر و تعامل همکاران در سطح استان با اداره کل هستیم، چرا که یقین داریم با همفکری و تعامل می‌توانیم مشکلات پیش رو را هم در جهت گسترش نهضت ملی مهارت‌افزایی و هم از نظر بهبود وضعیت رفاهی کارکنان، مرتفع کنیم.

پاشایی و هیئت همراه در ادامه در راستای ساماندهی املاک اجاره‌ای کشاورزی و پرورش ماهی تنوردر دورود با هدف ارتقا بهره‌وری، از این واحدها نیز بازدید بعمل آورد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همچنین با حضور در شهرستان بروجرد، روند تکمیل مرکز غدیرخم شهرستان بروجرد و بازدید دوره‌ای از سایر پروژه‌های عمرانی را ارزیابی و مورد بررسی قرار داد.

پاشایی گفت: با تخصیص و جذب اعتبارات مصوب، تکمیل فاز اول پروژه مرکز غدیرخم تا پایان شهریور ماه در دستور کار قرار دارد که با توجه به روند اجرای این پروژه امیدواریم تا پایان فصل تابستان بخش اداری این مرکز به بهره‌برداری برسد.