مهمترین مدیران جهادی، جوانان هستند

نشست تبیینی پایگاه حوزه مقاومت بسیج حضرت امیر (ع) ادارات کل استان و پایگاه مقاومت بسیج شهید قندی مخابرات منطقه لرستان با رویکرد مشارکت عمومی در انتخابات برگزار گردید .

به گزارش قاب خبر،: حجت الاسلام والمسلمین سید نواب موسوی استاد حوزه و دانشگاه با محوریت جهاد تبیین را یکی از فرایض مورد تأکید رهبر معظم انقلاب را عنوان می‌کرد، افزود: با توجه به قرارگرفتن در موقعیت حساس دور دوم انتخابات چهاردهم‌ ریاست‌جمهوری، مقوله و فریضه جهاد تبیین از اهمیت بسزایی برخوردار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید نواب موسوی اظهار داشت: امام خمینی(ره) این انقلاب را رهبری کرد تا مردم خودشان سرنوشت خودشان را انتخاب کنند و می‌توان به قدرت گفت که امروز ملت دارای استقلال کامل هستند.

وی اضافه کرد: دشمن تمام تلاش خود را برای عدم مشارکت مردم به کار گرفته است اما نکته مهم در این تلاش بی نتیجه سوال در بطن سخن دشمن نهفته است، اگر شرکت نکردن تاثیر دارد چرا می گویند شرکت نکنید، پس حضور در انتخابات با اصل تعالی و پیشرفت ایران ارتباطی مستقیم دارد و وظیفه مااست که شرکت در انتخابات را ترویج و تبلیغ کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این ایام و ایجاد مسیری برای دست‌اندرکاران نظام اسلامی و مردم بیان کرد: مردم‌داری، تلاش جهادی و بی‌وقفه و اخلاق‌مداری جزو نکاتی بود که رهبری معظم انقلاب به آن اشاره کردند و نگاه مردم هم‌، تراز مدیریتی را بر همین اساس می‌دانند بنابراین نامزدهای انتخابات هم باید اخلاق محور باشند و دنبال تخریب دیگری نباشند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی استاد حوزه و دانشگاه گفت : جهاد تبیین، به مدیر جهادی نیز نیاز دارد. مهم‌ترین مدیران جهادی ما جوانان ما هستند که می‌توانند سبب بازسازی در ارزش‌ها شوند که این بازسازی باید به گونه‌ای باشد تا سبب تغییر در هویت‌ها نشود و مدیران ما باید بدانند در عین نوآوری باید به مکتب خود وفادار باشند.

وی افزود: ادبیات مدیریتی این گونه است که باید تلاش جهادی و بی وقفه داشته باشیم و کار برای مردم انجام شود و نوعی رقابت صحیح در حوزه انتخابات بر اساس محورهای درست و اخلاقی باشد، چرا که مردم هوشمندانه محیط را رصد می‌کنند.

در پایان جلسه با اهدای لوح تقدیر از طرف دکتر نبی اله شمسی فر مدیر مخابرات منطقه لرستان از زحمات سرهنگ مجتبی نظری فرمانده . حوزه مقاومت بسیج کارمندان حضرت امیر(ع) لرستان در راستای فعالیتهای جهاد تببین تقدیر و تشکر بعمل آمد .