مقاوم سازی و بازسازی انبار کالا و‌ساختمان های اداری شرکت گاز

قاب خبر: مدیر عامل شرکت گاز استان در جلسه کارگروه مقام سازی که با حضور مسئول کارگروه مقام سازی شرکت ملی گاز ایران برگزار شد اظهار کرد: مقاوم سازی زیرساخت‌ها به‌منظور تأمین پایدار گاز از اولویت های شرکت گاز استان لرستان است

به گزارش قاب خبر: کرم گودرزی تصریح کرد: در این راستا انجام مقاوم سازی ساختمان های ازنا، نورآباد، انبار کالا و همچنین تشکیل کارگروه مقاوم سازی شرکت گاز استان از اقدامات مهم این حوزه می باشد.

گودرزی ادامه داد: با توجه به نقش گاز در زندگی مردم و همینطور اهمیت مقاوم سازی تاسیسات و با لحاظ حوادث طبیعی همچون سیل ، زلزله ، فرونشست زمین ، رانش و … که همگی میتوانند تاسیسات را تحت تاثیر قرار دهند و لزوم اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه برای مقابله با هرکدام از این حوادث، برنامه ریزی و اقدام لازم جز نیاز های روز صنعت عظیم گاز می باشد .

وی گفت: باید با درس گرفتن از حوادث کشورمان و همینطور درس آموخته ها و تجارب سایر کشورها سناریوها و راهکارهای پیشگیری و مقابله با بحرانهای احتمالی را تعریف و اقدامات عملی انجام شود.

مسئول کارگروه مقاوم سازی شرکت ملی گاز ایران عنوان کرد: یکی از اولویت های شرکت ملی گاز ایران مقاوم سازی تاسیسات و ساختمان ها است .

حمید میرزایی عنوان کرد:به همین منظور در جهت پایداری پایش شبکه گاز تشکیل کمیته فرونشت، رانش، گسل ها و انجام مش بندی بر روی شبکه در گاز های استانی در حال انجام است.