فرماندار اسلامشهر:

مقاومت رمز پیروزی در تمامی عرصه هاست

فرماندار اسلامشهر گفت: عملیات بیت المقدس که به آزادسازی خرمشهر عزیز در سوم خردادماه سال ۶۱ منجر شد روحیه مقاومت و سلحشوری را در رزمندگان ایجاد کرد.

به گزارش قاب خبر: حسین حبیبی که در مراسم تجلیل از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس سخن میگفت ضمن گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهار داشت: این‌حماسه عظیم که نخستین پیروزی بزرگ هشت سال دفاع مقدس بود در سایه مقاومت مثال زدنی مردم و رزمندگان و رهبری و هدایت های امام راحل به دست آمد.

وی با بیان اینکه مقاومت و ایثار رمز پیروزی در تمامی عرصه هاست تصریح کرد: در برخی دوره ها بویژه در حوزه سیاست خارجی نسبت به این اصل مهم غفلت شد که برای کشور زیانبار بود.

فرماندار اسلامشهر ادامه داد: نسل های دوم‌و سوم انقلاب نیز با رهنمودها و هدایت های رهبر حکیم و فرزانه انقلاب در دفاع حرم اهل بیت(علیهم السلام) همان افتخارات رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس را آفریدند.

وی به همخوانی وصف ناپذیر و بهجت آور سرود سلام‌فرمانده توسط متولدین دهه های هشتاد و نود در نقاط مختلف کشور اشاره کرد و گفت: حفظ نسل های مختلف در اردوگاه انقلاب اسلامی علیرغم هجمه های پرشمار استکبار جهانی معجزه‌ ولایت فقیه در ایران اسلامی است.

گفتنی است در این‌مراسم ‌که امام‌جمعه اسلامشهر، فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع)، معاونین فرماندار و جمعی از مدیران ادارات حضور داشتند، از پیشکسوتان پرافتخار هشت سال دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.