معضل حاشیه نشینی و سکونت گاه‌های غیر رسمی در۲ شهرستان کوهدشت و دلفان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی لرستان گفت: معضل حاشیه نشینی و سکونت گاه‌های غیر رسمی در۲ شهرستان کوهدشت و دلفان نسبت به سایر شهرستان‌های استان بیشتر است و در این زمینه باید تمرکز لازم انجام شود.

احسان یاوری روز جمعه در پنجمین جلسه هیات اندیشه ورزی استان در سال جاری با موضوع حاشیه نشینی و سکونت گاه‌های غیر رسمی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مسایل اجتماعی که امروزه گریبانگیر استان شده موضوع سکونت گاه‌های غیر رسمی است.

وی با اشاره به نقش موثر حوزه اندیشه ورزی در حل مسائل اجتماعی و با تاکید بر لزوم همکاری در سطوح مختلف و ارائه خرد جمعی و سیاست گذاری در این حوزه افزود: لازم است حوزه اندیشه ورزی استان در این زمینه‌ تعامل لازم را با دستگاه‌های اجرایی داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به معضل حاشیه نشینی و سکونت گاه‌های غیر رسمی در سطح استان بیان کرد: در ۲ شهرستان کوهدشت و دلفان این مشکل به صورت حاد مشهود است و در این زمینه باید اقدامات لازم صورت گیرد.

در این جلسه اعضای حوزه اندیشه ورزی با ارائه نظرات، راهکارها و پیشنهادات به بررسی و تحلیل در مورد دلایل ایجاد این سکونتگاه‌ها و راه مقابله با آن پرداختند و ضمن اعلام همکاری و حمایت مقرر شد با حضور در تمام جلسات مرتبط، سیاست گذاری و پیشنهادات خود را برای حل چنین مشکلاتی ارائه نمایند.

در این جلسه احکام یک ساله اعضای جدید و قدیم که از طرف استاندار لرستان صادر شده بود توسط معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان تقدیم اعضا گردید.