مشکلات محلات با مشارکت مردم حل می شوند

استاندار لرستان گفت: مشکلات محلات و مناطق مختلف شهرها باید با کمک و مشارکت مردم و اهالی محله حل شوند.

به گزارش قاب خبر، ابوطالب شفقت شامگاه سیزدهم تیرماه با حضور در مسجد مصطفی خمینی(ره) منطقه ی فلک الدین خرم آباد و دیدار با اهالی این منطقه عنوان کرد: هر زمان مردم در رفع مسائل و مشکلات، مشارکت داشته اند این مشکلات آسان تر و بهتر مرتفع شده اند.

وی به مشکلات منطقه فلک الدین اشاره و اظهار کرد: مشکلات این منطقه در سه حوزه ی عمرانی، فرهنگی و اجتماعی قابل پیگیری هستند.

استاندار ابراز کرد: مشکلات عمرانی این منطقه را از طریق شهرداری پیگیری خواهیم کرد اما مردم محله نیز باید مشارکت داشته و کمک کنند.

شفقت بیکاری را از مهم ترین مشکلات این منطقه و بسیاری از بخش ها و مناطق استان برشمرد و تصریح کرد: مردم باید مشارکت کنند تا با کمک اداره کل فنی و حرفه ای و اجرای برنامه های آموزشی فنی به فراخور نیاز جامعه و علاقه ی جوانان زمینه ی ایجاد مشاغل خرد و خوداشتغالی فراهم شود.

وی ادامه داد: ایجاد مشاغل خرد در محلات و خوداشتغالی منوط به ترویج فرهنگ اشتغال در جامعه و به ویژه جوانان است و در این راه همه باید کمک کنند.

استاندار ساماندهی مراکز جمع آوری ضایعات و آلاینده ها را از مطالبات مهم مردم منطقه فلک الدین و بسیاری از مناطق حاشیه ای شهرهای استان دانست و گفت: این مراکز باید ساماندهی شده و به مناطقی خارج از محلات مسکونی منتقل شوند و در این راستا هماهنگی های لازم از طریق متولیان مربوطه انجام خواهد شد‌.

استاندار لرستان در این حضور در نماز مغرب و عشا بین اهالی منطقه فلک الدین شرکت کرد و پس از آن پای درد دل اهالی این منطقه و مطالبات آنها نشست.

شفقت همچنین از اتاق وضعیت این منطقه که به همت قرارگاه امام حسن مجتبی راه اندازی شده بازدید و آمایش مسائل و مشکلات این منطقه در این اتاق را بررسی کرد.