فرماندار اسلامشهر:

مردم اسلامشهر در حوزه راهداری مطالبات جدی و اساسی دارند

فرماندار اسلامشهر در نشستی با مدیر کل راهداری استان تهران عنوان کرد: وضعیت نامناسب جاده منتهی به پل بادامک نارضایتی بسیاری ایجاد کرده و بخش هایی از محورهای احمدآباد مستوفی و بلوار حضرت معصومه(س) به بهسازی و ترمیم آسفالت نیاز دارد.

به گزارش قاب خبر: حسین حبیبی در سخنانی با بیان اینکه مردم در حوزه راهداری مطالبات جدی و اساسی دارند گفت: وضعیت ناهنجار جاده منتهی به پل بادامک در حسن آباد خالصه نارضایتی بسیاری ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه علیرغم مسئولیت مستقیم راهداری در این زمینه و محدودیت در منابع مالی فرمانداری شهرستان در راستای جلب رضایتمندی مردم اقدامات لازم را جهت تامین اعتبار بهسازی و آسفالت این مسیر آغاز کرده گفت: بخش هایی از محورهای احمدآباد مستوفی و بلوار حضرت معصومه(س) نیز به بهسازی و ترمیم روکش آسفالت نیاز دارد.

فرماندار اسلامشهر همچنین بر ضرورت مشارکت فعال و جدی مجموعه راهداری در اصلاح هندسی میادین پیامبر اعظم(ص) احمدآباد مستوفی و الغدیر که توسط شهرداری های احمدآباد مستوفی و اسلامشهر اجرایی خواهد شد، تاکید کرد.

همچنین در این نشست مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در سخنانی با بیان اینکه بهسازی و آسفالت ۴ کیلومتر از محور احمدآباد مستوفی و دو کیلومتر از بلوار حضرت معصومه(س) در دستور کار قرار دارد و در روزهای آتی انتشار آگهی جهت انتخاب پیمانکار و آغاز عملیات اجرایی انجام می شود افزود: در راستای افزایش ایمنی جاده احمدآباد مستوفی نصب نیوجرسی در ۵ کیلومتر از این محور انجام خواهد شد.

نوروزی همچنین از آمادگی کامل این اداره کل برای کمک به اصلاح هندسی میادین پیامبر اعظم(ص) و الغدیر جهت روان سازی ترافیک در این مناطق خبر داد.