لزوم پررنگ کردن محور وحدت در لرستان

قاب خبر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در شورای اطلاع‌رسانی لرستان، گفت: امروز عرصه رسانه بدون شک عرصه جنگ است و باید تجهیز جنگی برای عرصه رسانه داشته باشیم.عرصه رسانه برای ما عرصه آرایش جنگی است و باید لباس رزم بپوشیم و کسانی که در این جبهه‌های سنگین که آسیب‌های آن چه بسا سنگین‌تر از جنگ سخت است کار می‌کنند را رزمنده ببینیم.

به گزارش قاب خبر:احسان یاوری تصریح کرد: در جبهه جنگ سخت هر زمان که فشار دشمن بیشتر می‌شود مردم بیشتر در کنار هم قرار گرفته و انسجام اجتماعی آن‌ها بیشتر می‌شود اما الان هرچه هجمه رسانه‌ای و دروغ ها بیشتر می‌شود مردم از هم گسسته‌تر می‌شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان افزود: اگر اتاق جنگ در زمان عملیات سخت داریم شورای اطلاع‌رسانی نیز اتاق عملیات و جنگ ما در جنگ رسانه‌ای است.

وی با اشاره به لزوم پررنگ کردن محور وحدت در لرستان، بیان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید از دولتی کردن موضوعات دوری و بحث‌های خبری را مردمی کنیم.

یاوری با بیان اینکه دستاورد دولت فقط پول خرج کردن نیست، افزود: کارهایی که باعث رضایتمندی مردم می‌شود نیز برای دولت دستاورد است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بیان کرد: کارهایی که منجر به رضایتمندی مردم می‌شود می‌تواند به عنوان دستاورد دولت در نظر گرفته شود که در این راستا ادارات باید اطلاعات لازم را در اختیار رسانه‌ها قرار دهند.

وی تأکید کرد: تمام پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی و … باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد، نباید هیچ پروژه‌ای در شورای برنامه‌ریزی بدون پیوست رسانه‌ای مصوب شود.

یاوری با اشاره به ضرورت در نظر گرفتن قالب‌های نو برای اطلاع‌رسانی، تصریح کرد: لازم است یک اتاق نخبگانی متشکل از اساتید دانشگاهی و رسانه‌ای تشکیل دهیم که برای شورای اطلاع‌رسانی ایده داشته باشد.