لزوم همکاری دستگاههای اجرایی برای کاهش آسیب های اجتماعی

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: با توجه به اینکه ممکن است بعضی از معضلات کوچک در اثر کم توجهی به معضلاتی بزرگ و امنیتی تبدیل شوند، لازم است در این زمینه دقت نظر لازم انجام پذیرد.

به گزارش قاب خبر: بهرام ستاری در بازدید از کمپ اجرای ماده ۱۶ سپاه ناحیه لرستان بر ضرورت همکاری دستگاههای اجرایی مرتبط تاکید کرد و ادامه داد: همه ما در نظام اسلامی نسبت به همنوعان خود مسئول هستیم و نمی توانیم نسبت به بیماری دیگران بی تفاوت باشیم.

وی ادامه داد: دستگاه های مختلف همچون شهرداری فنی و حرفه ای اداره کار و رفاه اجتماعی و علوم پزشکی اگر با همکاری و هماهنگی اقدام کنند به نتایج بهتری خواهیم رسید.

ستاری عنوان کرد: اقدامات انجام شده توسط این مجموعه که منطبق بر واقعیات بیرونی است قابل توجه بوده و قابل تقدیر است. همه ما واقف بر وجود این معضل اجتماعی هستیم و اگر اراده لازم ایجاد شود این معضل حل خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان عنوان کرد: با چشم‌انداز موجود، زیرساخت در لرستان آماده است و از نظر سخت افزاری مشکل خاصی در کمپ ماده ۱۶ وجود ندارد و ضمن افزایش ظرفیت پذیرش این مجموعه ، می‌توان فضا را برای این افراد مفرح تر کرد که این موضوع به یک همت همه جانبه نیاز دارد.

وی افزود: اگر بخواهیم تعداد کل معتادان متجاهر استان را پیش بینی کنیم می‌توان آن را در برنامه ای یک ساله جمع بندی کرده و به نتیجه مطلوبی برسیم.