لزوم مصرف بهینه برق توسط موکب داران/ برقرسانی به جایگاهها توسط شرکت

قاب خبر: جلسه هماهنگی با جایگاه داران و موکب داران با حضور مدیرعامل ، معاونین و مدیران شرکت توزیع برق استان لرستان در سالن کنفرانس شرکت برگزار شد.

به گزارش قاب خبر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: برق رسانی به جایگاه های عزاداری در سال جاری توسط شرکت توزیع برق استان انجام خواهد شد.

مهران امیری تصریح کرد: از مسئولین جایگاه ها و هیئت های مذهبی میخواهیم بدون هماهنگی قبلی با این شرکت جهت به برقرسانی به جایگاه ها اقدامی ننمایند تا شاهد بروز حوادث ناگوار نباشیم.

وی ادامه داد: مسئولین جایگاه ها باید تمام مسائل و موارد ایمنی را رعایت نمایند و با توجه به اینکه عزاداری در اوج پیک بار انجام می پذیرد در مصرف بهینه برق کوشا باشند تا شاهد خاموشی نباشیم و بتوانیم برق مطمئن و پایداری را در این ایام ارائه نماییم.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع برق استان گفت: خدمت به عزاداران امام حسین علیه السلام سعادتی است که نصیب هر کس نمی‌شود و ما هرچه داریم از سیدالشهداست و باید با تمام توان دین خود را به امام حسین و یاران باوفایش ادا نمایید

امیری افزود: مسئولان هیئت‌های مذهبی  و جایگاه داران باید در کنار مردم تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا در محرم امسال بتوانیم به طور شایسته ای شاهد عزاداری برای سرور و سالار شهیدان باشیم.