لزوم تو‌سعه ظرفیت واحدهای فعال و دارای قابلیت صادرات

قاب خبر: معاون استاندار لرستان در حاشیه بازدید از دو واحد تولید لنت رازمهر و راه صنعت های لنت لرستان، ،تو‌سعه ظرفیت واحدهای فعال و دارای قابلیت صادرات را از اولویت‌ها دانست و بر پیگیری مشکلات واحدهای صنعتی استان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: سیروس ابراهیمی بیان کرد:  یکی از این واحد تولیدی در خرم‌آباد،طی دو سال گذشته تعطیل بوده است، در آذر ماه سال گذشته این واحد به سرمایه‌گذار جدید واگذار شد و در حال حاضر با ۱۰۴ نفر نیرو مشغول به فعالیت است.

وی با اشاره به اینکه برای این واحدهای تولیدی سالانه تولید یک میلیون جفت لنت خودروهای سبک پیش‌بینی شده است،افزود: در دو ماهه نخست سال جاری ۲۳۰ هزار جفت لنت خودرو سبک تولید کرده‌اند.

معاون اقتصادی استانداری لرستان، هدف از بازدید را بررسی توسعه فعالیت‌های مجموعه عنوان کرد و گفت:توسعه ظرفیت واحدهای فعال و دارای قابلیت صادرات از جمله برنامه‌های ما خواهد بود و اقدامات لازم برای توسعه بخش‌های زنجیره‌ای و تولید لنت‌های ماشین‌آلات سنگین در دست بررسی و انجام خواهد بود.

ابراهیمی،ضمن گفتگو با دست‌اندرکاران و مدیران این واحدهای تولیدی از نزدیک در جریان مهمترین مسائل،ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و همچنین مشکلات این واحدهای تولیدی قرار گرفت.