لزوم تقویت زیرساخت‌های مناطق حاشیه‌ای خرم‌آباد

قاب خبر: استاندار لرستان گفت: تقویت زیرساخت‌های مناطق حاشیه‌ای خرم‌آباد لازم و ضروری است.

به گزارش قاب خبر: فرهاد زیویار بیان کرد: مناطق حاشیه‌ای خرم‌آباد ممکن است اندازه یک شهرستان در سطح استان با مشکلاتی روبرو باشند، لازم است زیرساخت‌های لازم در این مناطق تقویت و به آنها رسیدگی شود.

وی ادامه داد: مناطقی از شهر خرم‌آباد نه امکانات شهر را دارند و نه آزادی عمل روستا که لازم است در زمینه الحاق روستاهای در حریم شهر خرم‌آباد به محدوده شهر توجه جدی صورت پذیرد.

زیویار درباره لایروبی رودخانه شهر خرم‌آباد گفت: قانون به صراحت در این مورد ابلاغ شده و کمیته‌ای در این‌باره تشکیل می‌شود و برای اعتبارات لازم نیز همکاری‌های لازم صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: مرکز استان بودن خرم‌آباد مسئولیت مدیران استان را سنگین‌تر می‌کند، مدیران دستگاه‌های اجرایی با جدیت بیشتری طرح‌های مربوط به حوزه محرومیت‌زدایی را اجرایی کنند.

استاندار لرستان گفت: طرح‌هایی همچون الحاق روستاها به شهر، طرح هادی، تعیین تکلیف ساخت و سازهای غیرمجاز نیاز به ایده و همفکری دارند.

وی اضافه کرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در لرستان وجود دارد که در سطح کشور نیز کم‌نظیر هستند که می‌توانند با کنار هم قرار گرفتن و همدلی مباحث اجرایی را حل و فصل کنند.