لزوم تعامل شهرداری و شورای شهر با دانشگاه علمی کاربردی

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان گفت: با هدف تعامل توسعه علمی شهر، بهتر است تعامل بیشتری مابین شهرداری و شورای شهر با این دانشگاه برقرار شود.

به‌گزارش قاب خبر: ایرج نیک‌پی در دیدار با دریکوند، نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌ آباد، زینی‌وند، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورا و موسوی، شهردار منطقه ۳ خرم آباد؛ تصریح کرد: با توجه به این‌که ۷۰درصد از آموزش‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی به‌ صورت عملی است، می‌توان در طرح‌ها و برنامه‌های تحقیقاتی و پژوهشی در شهر از ظرفیت دانشجویان و دانش‌آموختگان این دانشگاه استفاده کرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد نیز به راه‌اندازی مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی در این شورا اشاره و اظهار کرد: در برنامه داریم که از ظرفیت بالای دانشگاه علمی کاربردی استان در مسئله‌ یابی، ارائه راهکار و رفع موانع و مشکلات موجود استفاده کنیم.
مجید دریکوند افزود: حمایت از طرح‌های دانشجویی را از دیگر برنامه‌های مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای شهر عنوان کرد و افزود: این آمادگی را داریم که بستر مناسب را برای گذراندن دوره کار بینی دانشجویان این دانشگاه در رشته های مرتبط فراهم کنیم.